Здоров'язбережувальні
технології
Одне з головних
завдань дошкільного закладу — така організація навчально-виховного процесу, за
якої не лише зберігатиметься високий рівень розумової працездатності вихованців,
а й зміцнюватиметься їхнє здоров'я.
Сьогодні проблеми
збереження здоров'я дітей набувають особливої актуальності, оскільки дедалі
помітнішою стає тенденція до погіршення його стану.
Обсяг пізнавальної
інформації, яку отримують малюки в дошкільному дитинстві, постійно зростає.
Відповідно зростає і розумове навантаження. А це нерідко призводить до
перевтоми, що негативно позначається на стані здоров'я дітей.
Базова програма
розвитку дитини дошкільного віку «Я у Світі» приділяє особливу увагу
впровадженню в навчально-виховний процес здоров'язбережувальних технологій, що
дають змогу проводити оздоровлення в цікавих різноманітних формах,
забезпечують фізичне, соціально-емоційне, духовне, інтелектуальне благополуччя
дошкільнят.
В умовах дитячого
садка вихователі можуть впроваджувати різноманітні оздоровчі та профілактичні
технології інноваційного та здоров'язбережувального характеру. Важливо при
цьому враховувати індивідуальні особливості вихованців.
Практика показала
ефективність оздоровчих технологій, а саме: арт-терапії, піскової терапії,
ігрової та казкотерапії, сміхотерапії, музичної терапії, кольоротерапії тощо.
Терапія означає "лікування". Але в умовах дитсадка впровадження таких
технологій передбачає профілактику різних захворювань, поліпшення психоемоційного
стану дошкільнят.
Музикотерапія
Кольоротерапія
Піскотерапія
Казкотерапія
Танцювально-рухова
терапія
ГІМНАСТИКА ПРОБУДЖЕННЯ
Немає коментарів:
Дописати коментар